loading...
سایت طراحی نرم افزار نگین سبلان
فقط خدا بازدید : 67 چهارشنبه 09 اسفند 1391 نظرات (0)
به کوری چشم دشمنان امسال به جای آجیل شب عید از "چ.. فیل" استفاده خواهیم کرد !!


* * *


تغییرات چهره در ت والت !

 >_<

 o_-

 o_0

O_O

^_^





 تومن حتما" تو خونه یه اتاق خواب براش درنظر میگیرن که خدای نکرده دچار اضطراب شخصیتی نشه !
اون موقع که پراید 7 تومن بود تو ایران تا پنج سال نایلون رو صندلی رو برنمیداشتن حالا که شده بیست



* * *


هیچوقت به انتخابای همسرتون نخندین


چون خود شماهم یکی از انتخابهای اونید!


* * *



فکر کردی پراید داری خیلی پول داری


برو بیچاره ما خونموم ۳۰ کیلو پسته داریم :)


برو از خدا بترس:|


* * *



حساب کردم عید 13 روز برم آنتالیا


کمتر خرجم میشه تا آجیل بخرم بذارم جلو مهمونا...! :|



* * *



دیشب تو اخبار میگفت : گوشی نخرین أرزون میشه...


یه كیلو پسته قایم كردم میخوام باهاش ایفون 5 بخرم !!



* * *


از بس من رفتم داروخونه و بجای بقیه پولم چسب زخم بهم دادن الان میتونم یه ارتش زخمی رو پانسمان کنم !



* * *


ما از اونایی هستیم که دیر میخوابن و دیر بیدار میشن ولی همیشه هدفشون اینه که زود بخوابن و زود بیدار بشن !



* * *


پسره : اسمت چیه ؟؟؟

دختره : یه شارژ بفرست.

پسره : چند سالته ؟؟؟

دختره : یه شارژ بفرست.

پسره : خیلی دوسِت دارم میخوام بیام خواستگاریت !

دختره : واقعا ؟؟؟ کِی ؟

پسره : یه شارژ بفرست …



* * *


من بچه بودم آرزو داشتم مادر بزرگم بزاره دستگیره چرخ خیاطیش رو یه دور بچرخونم!


یه همچین آدمی قانعی بودم



* * *



یکی از دغدغه های بچگیم این بود که میرفتم دستشویی


نمیدونستم کدوم طرفی باید بشینم…!



* * *


این روزا خرجم زیاد شده گرونی هم انقد بیداد میکنه ،


جیبم دیگه جواب که نمیده هیچ ، تازه سوالم میپرسه :|


* * *


من امروز یه دغدغه جدید پیدا کردم !!


هر کاری می کنم نمی تونم از عیدیم که به حساب بابام ریختن چشم پوشی بکنم !!



* * *


از پدران و مادران عزیز خواهشمندیم به ما نگید تنبل !


ما در حالت صرفه جویی در مصرف انرژی هستیم !



* * *


پیامک این روزهای دخترها به همدیگه!


الهی آخرین خونه تکونی مجردیت باشه


نیت کن و واسه ۳ نفر بفرست ! تا آخر عید خبرای خوبی میشنوی


اگه زنجیرو قطع کنی تا  ۳سال هیچ خواستگاری نمیبینی !
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام و عرض ادب خدمت شما کاربران گرامی: این سایت، سایتی با موضوع طراحی نرم افزار و فروش نرم افزار های نوین - دانلود کلیپ با حال - اسمس عاشقانه و فلسفی - عکس خفن و با حال ایرانی - و عکس های جدید از بازیگران ایرانی می باشد. امیدواریم که لحظاتی خوشی را در این سایت سپری کرده باشید و لذت کافی رو ببرید. منتظر انتقاد و پیشنهاد شما سروران گرامی هستیم. با نهایت تشکر و قدردانی مدیر سایت.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتون در مورد وب سایت و محتوای آن چیست؟
    چه کسی را برای ریاست جمهوری 92 اصلح میدانید؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 89
  • کل نظرات : 121
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 53
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 164
  • بازدید سال : 1,034
  • بازدید کلی : 72,469